Rhodes part 2

   Piszę do Was po raz pierwszy. Wcześniej nie byłam na to gotowa. Nie jestem urodzoną pisarką, ale pomyślałam, że spróbuję :). Także proszę Was o wyrozumiałość. 



 Blog powstał z jednej przyczyny, której na razie nie mogę Wam zdradzić. Wszystko w swoim czasie :) Lubię modę, lubię się nią bawić, ale nie jest to mój priorytet. Myślę, że podchodzę do mody tak jak wszystkie inne kobiety :). Kocham zwierzęta i to z nimi mam zamiar związać swoją przyszłość, ale na wszystko trzeba sobie zapracować. Gdy się czegoś pragnie, to się to dostaje, ale zasada jest jedna: trzeba w to wierzyć :) Mam nadzieję, że będziecie śledzić to co będę tutaj wstawiać i będziecie mnie wspierać, tak jak do tej pory :) Jestem bardzo zaskoczona, ponieważ powoli zdobywam zwolenników bloga, mimo, że postów jak na razie jest mało, ale bardzo się ciszę, że zdjęcia Wam się podobają. Czasami naprawdę będę tego potrzebowała, nawet bardzo. Czeka mnie bardzo trudne zadanie. 
   Niżej przedstawiam Wam ostatnie zdjęcia z Rodos. W Grecji było wspaniale :) ! Na szczęście po to są zdjęcia i filmiki, żeby chociaż na chwilę wrócić wspomnieniami do tych pięknych chwil. Tym bardziej, gdy za oknem pada deszcz :(. "Stylizacja" jest przypadkowa, zdjęcia zostały wykonane spontaniczne, ale myślę, że nadają się do tego, żebyście je zobaczyli. Sami oceńcie. 
  Czy wy też się spotkaliście z podłym zachowaniem Polaków za granicą? Miałam taką sytuację, gdy wykonywaliśmy zdjęcia nad basenem. Polacy zachowywali się tak, że było mi strasznie wstyd, że jestem z Polski. Smutne, ale prawdziwe. Pozdrawiam Was serdecznie, D. 


















(photos: Maciej Staniewski-Łobacz) 


18 komentarzy:

  1. Często podróżuję po świecie wraz z moim kijem i muszę przyznać, że Polacy niestety bardzo często zachowują się karygodnie i żałośnie. Ważne aby ich ignorować, bo to często same popisy są. Lepiej wspominać tych fajnych ludzi a nie tych złych.

    Jak zwykle piękna, oczywiście będę czesto odwiedzać, komentować i wspierać. Trzymam kciuki mała. Buziaczki ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna notka, jeszcze ten element tajemniczości. Nie moge sie doczekać prawdziwego zamysłu bloga. A zdjecia jak zwykle piękne!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. pięknie wyglądasz! :)
    zazdroszczę podróży - mega zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nawet nie wyobrażasz sobie jak Ci zazdroszczę ... :P
    Cudownie wyglądasz-taka uśmiechnięta i opalona :)
    Piękne miejsce-koniecznie muszę kiedyś się tam wybrać,koniecznie! :D

    zapraszam :)
    http://kenvyblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. zabiłabym za takie ciało

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem ciekawa co to będzie :D zdjęcia jak zawsze są super!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. pięknie wyglądasz! niesamowita figura :*

    OdpowiedzUsuń
  8. jezu jak tam pięknie !
    zazdroszczę takich wakacji !
    masz piękna figure i bardzo podoba mi się ten top !
    stylizacja jak najbardziej na tak :)

    Pozdrawiam i obserwuje :)
    XCCDV.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne zdjęcia :) Bardzo ładna figura :)

    http://kamcziks.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Niesamowita figura! Cudowne widoczki :3 zazdroszczę wakacji na Rodos :)
    http://wobecmysli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowne zdjęcia, miejsce, figura,opalenizna! Wszystko świetne :)
    http://polinska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękne fotografie! Zgadzam się z Tobą złotą zasadą, jeżeli nie będziemy wierzyć w osiągnięcie naszego celu i celu naszej ciężkiej pracy marne są szansę abyśmy doszli na sam szczyt. Życzę Ci powodzenia - pisz częściej! Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetne zdjęcia a poza tym zazdroszczę figury *.*
    STYLIZACJA BOSKAA !
    http://dreamercharlottefashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Zazdroszczę Ci takiego wyjazdu! :o zdjęcia przepiekne:)
    W ogóle masz super bloga i obserwuję Cię! Mam nadzieję, że wpadniesz kiedyś na mój i się rozgościsz:*
    kiproovska.blogspot.com
    pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  15. Jejku jak pięknie! Ja chcę wakacji za granicą :D nigdy jeszcze niestety nie byłam poza granicami Polski :(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)