Dziękuję :)

Cześć! :) Piszę to w taki sposób, ponieważ otrzymałam od Was bardzo (bardzo, bardzo!) dużo wiadomości :) i oczywiście jak się domyślacie każda z Was chciałaby wiedzieć jak osiągnęłam to co pokazała Ewa Chodakowska na swoim FB :) 


Już tłumaczę… 2 lata temu ważyłam 80 kg przy wzroście 166cm, moim zdaniem jak na tak młodą osobę (wtedy miałam 21 lat) to bardzo dużo… Wzięłam się za siebie i zaczęłam jeść na początku połowę tego co wcześniej, a proszę mi uwierzyć, że jadłam sporo :) Waga sama zaczęła samoistnie spadać… Nadszedł moment kiedy moja waga stanęła, miałam wtedy ok. 62 kg. i stwierdziłam, że czas najwyższy nauczyć się po prostu lepiej odżywiać… :) Co z tego, że będę miesiąc na diecie skoro znam siebie i po miesiącu i tak zacznę jeść tak jak jadłam wcześniej, za czym idzie efekt jojo. :) Także Moje Drogie Panie, słuchajcie swojego organizmu. Nie jedźcie więcej, niż możecie. Zjedźcie tak, ze w żołądku macie jeszcze miejsce Zobaczycie jakie to jest piękne uczucie kiedy odsuwasz krzesło od stołu i wiesz, ze się najadłaś, ale nie obżarłaś hi hi :) Mam jedną swoją zasadę, zdarza mi się, że zjem więcej niż mogę, szczególnie gdy jest dobry obiad, ale wtedy ograniczam ilość w kolacji :) Myślę, że naturalnie stabilizuję sobie własne kcal :) Co do odstawiania słodyczy… Nie odstawiłam ich. Uwielbiam słodycze i nie mogłabym bez nich funkcjonować. :) Niestety taka jest prawda. Dlatego jem czekoladę, ale nie całą, a kostkę… no, może dwie :) :D Co do ćwiczeń, nie ćwiczyłam.. Zaczynam dopiero od piątku :) Także trzymajcie kciuki, bo czeka mnie kolejne wyzwanie i co na koniec… stan ducha!!! Zrozumiałam, ze relaks wewnętrzny jest bardzo ważny, sauna raz w tygodniu, czas dla siebie To naprawdę pomaga :) Jeśli jest jakaś strona, gdzie się mobilizujecie to z chęcią się do Was przyłączę. Trzymam za Was kciuki, w razie czego pytajcie w komentarzach, odpowiem na wszystkie pytania! :) Pozdrawiam, D. 








35 komentarzy:

  1. Och cudownie wyglądasz po metamorfozie <3 przed też było super, jak z lat 50tych och, ale po zdecydowanie lepiej! :D
    Wpadłam tu z facebooka, jakoś Cię znalazłam, (po tych metamorfozach, chciałam zobaczyć więcej zdjęć) i są! I przy okazji zostałam na dłużej :)

    Całuję i pozdrawiam,
    http://pa-gada.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Daria jeszcze raz gratuluje :) jesteś "wielka". Już Ci pisałam ale napisze raz jeszcze najlepsza metamorfoza jaką widziałam na stronie Ewy :) Pozdrawiam. Alicja.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądasz cudownie!!! Jak zobaczyłam tę metamorfozę u Ewki to od razu Ci pozazdrościłam. Tak trzymaj !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję !
      Nie ma co zazdrościć, do roboty!! :) :D

      Usuń
  4. To jest niesamowite ze na samej diecie zdobylas taka figure SZOK!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. jesteś moją inspiracją! dziękuję z całego serca!

    OdpowiedzUsuń
  6. Mówcie co chcecie, ale mi się bardziej podoba przed :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Meeeega po !!!!!!!!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Komu się bardziej podoba przed? - Tym którzy, a raczej które zazdroszczą figury po! Pfff...

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak można mówić, że po lewej lepiej... Piękna, zdrowa przemiana po prawej! Gratulacje!! Super fit sylwetka! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wcześniej prawdziwa sexy kobieta, a teraz wieszak: -(ale gratuluję sukcesu.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ktos tu chyba nie widzial jak wyglada "wieszak"...opanujcie sie ludzie i nie szukajcie usprawiedliwien dla wlasnych niespelnionych ambicji ! swietna robota! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Co Wy gadacie , przed wygladala dziewczyna dobrze ale teraz zajebiscie!!!:) mega mnie motywuje kolejna osoba:)))

    OdpowiedzUsuń
  13. Zabiłabym za to, żeby chociaz wygladac tak jak ona na lewym zdjeciu :((

    OdpowiedzUsuń
  14. KAWAŁ DOBREJ ROBOTY ! GRATULACJE !! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna, młoda, ambitna i do tego ma zajebiste ciało Czego chcieć więcej !!

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratulacje!

    Ściskam. :*
    Marlena

    OdpowiedzUsuń
  17. Moje gratulacje!
    Wiem jak trudno taki efekt bez powrotu do wyjściowej wagi uzyskać. Wiele czasu oraz pracy nad sobą i słabościami a przede wszystkim przyzwyczajeniem żywieniowy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie :) Zrozumieją to osoby, które same przez to przeszły :)

      Usuń
  18. SERIO ZERO ĆWICZEŃ????

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serio :) Dopiero teraz zaczynam ćwiczyć, więc zostań i mnie wspieraj :))

      Usuń
  19. Gratulacje, świetna metamorfoza! :) I to dowodzi temu, że dobre nawyki to podstawa :)

    Pozdrawiam, Aga z http://ciekawekosmetyki.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie! Nasze ciało to nasz umysł :) Dziękuję :*

      Usuń
  20. Sama dieta bez cwiczen taka figura ? :o wow... nieprawdopodobne. Ja tez jestem szczupla ale Twoja fogura wyglada na wycwiczona ,jedrna....:o :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest mozliwe :) Ja w ostatnich miesiącach nie ćwiczyłam, mało jadłam i niestety bardzo schudłam... Teraz staram sie przytyc a niedługo wezmę się za modelowanie sylwetki:)

      Usuń
  21. A można wiedzieć ile teraz ważysz? Cudowna metamorfoza <3 mega motywacja i piękna figura!

    OdpowiedzUsuń
  22. może napisałabyś co jadłaś ? np taki jednodniowy jadłospis, chciałabym się zabrać za diete ale kompletnie nie wiem co jeść

    OdpowiedzUsuń
  23. Re-we-la-cyj-na przemiana!

    OdpowiedzUsuń
  24. Więc ile teraz ważysz?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)